Opinie

Bonusquote: wat linkse oude media dagelijks aan haat over u uitkotsen

22-10-2015 21:23

 

“Ik heb een lijstje gemaakt gedurende de afgelopen 10 dagen van woorden die de linkse media zich permitteren te gebruiken omdat ik rechts denk en voel. Omdat ik in Nederland geboren en getogen ben. Omdat ik met lede ogen aanzie hoe mijn geboorteland, mijn vertrouwde eigen, mijn thuis, zonder enige doeltreffende ingreep door de/een overheid, verder wordt overspoeld door de Islam.

racist
xenofoob
onderbuik
omstreden
nazi
extremist
oproerpartij
kaalkopje
rechts-extremist
ultra-rechts
Wildertje
koudwatervrees
rechts
agressie
domheid
haat
geschiftheid
geblondeerd
roeptoeter
bontkraagje
nazist
gestrekte rechterarm
populist
rechtspopulist
extreem-rechts
downgraden
niet deugen
ongeletterde onderbuiker
demagoog
neonazi
reactionair
borrelpraat
onderbuikgevoelens
Wilders-fan
walgelijk
lage voorhoofden
fout
harteloos
gewetenloos
zwakbegaafd
onmens
tokkie
NSB’er
slechtmens
hard rechts-extremistisch
geblondeerde satan “

 

Oude heer (68) voelt zich, net als u, totaal niet meer vertegenwoordigd door politiek-correcte media en dito politici en wil, net als u, niets anders dan óók gewoon worden vertegenwoordigd door media en politici, zoals dat hoort in een democratie. Helaas. De oude heer wordt namelijk als ‘rechts’ gezien en moet dus kapot van de oude media en dito politici. Want ‘rechts’ is ‘fout’, daarvoor krijg je in Nederland de kogel (bewijs).

Dus de oude heer pakte ganzeveer en perkament en schreef zijn woede van zich af om die woede vervolgens per gefrankeerde papieren enveloppe naar Geenstijl te versturen.

Waarvoor dank. Want het is een alleszeggende, ontluisterende en bijzonder ware ingezonden brief, waaruit je maar één conclusie kunt trekken: Nederlandse media, en daarmee de Nederlanders, zijn gegijzeld. Door linkse moralisten en die maken de media vooral voor zichzelf, zichzelf, zichzelf en hun eigen grote deugende ego. Vandaar ook dat die oude media steeds minder worden gelezen en bekeken en vandaar ook dat voorheen grote politieke partijen geen zetels overhouden. Wie wil er nou worden vertegenwoordigd door iemand die alleen maar aan zijn eigen grote deugende ego denkt?

Nu allemaal, ook de bejaarden in de regio: Hiep hiep hoera voor het internet! Hiep hiep hoera voor het vrije woord! Hiep hiep hoera voor de democratie!